20. jul
DYNAMISK DUO: Hotelldirektør Nina Bogerud Caspari og eier John Tømte har bygget opp Scandic Elgstua til å bli et av de beste hotellene i landet. Nå har de fått enda en pris. (Foto: Karoline Almås Sørensen)
 
Prisdryss over Scandic Elgstua
Hotellet ved Basthjørnet i Elverum har nok en gang kapret en pris. Denne gangen er det TripAdvisor sin fortreffelighets-pris som hotellet har blitt tildelt.

Publisert: 15.jun.2016 11:03
Oppdatert: 15.jun.2016 11:04

Scandic Elgstua kunne tirsdag fortelle at de har mottatt et fortreffelighetsbevis fra TripAdvisor.

Utmerkelsen er nå i sitt sjette år og hedrer forretninger i reiselivsbransjen som har fått gode anmeldelser fra reisende på TripAdvisor, i løpet av det siste året. Mottakere av fortreffelighetsbeviset inkluderer overnattingssteder, spisesteder og attraksjoner over hele verden som kontinuerlig har levert en uovertruffen kundeopplevelse.

- Det er andre gangen Scandic Elgstua får fortreffelighets utmerkelsen, det er kjempe hyggelig, sier hotelldirektør, Nina Bogerud Caspari.

Henger høyt

Denne prisen henger høyt, ettersom det er kundene og hotellgjestene som nærmest har gitt hotellet denne prisen. For Fortreffelighetsbeviset tar hensyn til kvaliteten, kvantiteten og ferskheten til anmeldelser sendt inn av reisende på TripAdvisor i løpet av en tolvmåneders periode.

For å kvalifisere må forretninger ha en samlet TripAdvisor-boblerangering på minst fire av fem, et bestemt antall anmeldelser og ha vært oppført på TripAdvisor i minst tolv måneder, heter det i kriteriene.

Tror på økt turisme

Hotelldirektøren har stor tro på at denne prisen vil gi et signal til hotellkunder om at i Elverum er det flott å bo på hotell. Og det igjen kan føre med seg en økt trafikk til Elverum.

- Det er kjempemoro at vi har fått denne prisen. Men det betyr at det stilles krav til oss, og det er ting vi har fokus på. Vi jobber hele tiden for å innfri og være til stede med det lille glimtet i øye. Jeg tror at vi kan være en pådriver for at arrangementer og aktivteter legges hit til Elverum, at vi da gjør noe riktig, sier Nina Bogerud Caspari.

Hun har stor tro på at genererer økt trafikk til Elverum.

- Jeg er ikke det minste i tvil om at mange bruker TripAdvisor til å plukke ut sine reisemål. Vi ser bare her på hotellet at vi har et godt belegg, og at det ser mye bedre ut enn i fjor. Vi ligger på høyde med hoteller i Oslo, noe som er ganske sterkt, sier hotelldirektøren.

Annerkjennelse

- Med fortreffelighetsbeviset hedrer TripAdvisor forretninger i reiselivsbransjen som har fått gjennomgående gode tilbakemeldinger og vurderinger fra reisende, sier Heather Leisman, som er visepresident for industrimarkedsføring hos TripAdvisor.

- Denne anerkjennelsen hjelper reisende å identifisere og bestille steder som leverer jevnt god service, sier Leisman i en pressemelding.

 
Telefon: 400 03 450   /   Tips oss: Skjema »
Ansvarlig redaktør:Gøran Kristiansen », 977 63 706
iElverum har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til.
 
iElverum bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her, og vår personvernerklæring her.
 
Løsningen er designet og utviklet av Hamar Media – www.hamarmedia.no
Telefon: 400 03 450   /   Tips oss: Skjema »
Ansvarlig redaktør:Gøran Kristiansen », 977 63 706
iElverum har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til.
 
iElverum bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her, og vår personvernerklæring her.
 
Løsningen er designet og utviklet av Hamar Media – www.hamarmedia.no